Uncle Vania

Les meves derives psicoafectives que costen més de dues hores de vèncer, i es presenten a qualsevol moment són certament dures de vèncer i aniquilar, perquè les practico fins a l'exterminació, novetat que el meu mestre d'anyany em feia resoldre ajudat de la hipnosi, l'autohipnosi.
Quan les supero, entro en la consciencia del masover de l'obra de Txekhov i li trec ferro: enprincipi si agredeixo algú aquest he de ser jo matex, la mare no s'espanta, però avui m'ha proposat anar a urgèmcies, dins el paroxisme: no poder respirar bé, fogots, sensació de mareig cerebral, tremolors parkinsonians,,,pel que fa als tremolors em centreo i em concentro en aquell metge que va signar l'autorització per a una prova urgent a TGN fa vuit anys, de la por de perdre,m li tremolava el pols.
També m'ajudo del mantra ascendent DIVINA ESPERANA GLORIA GRACIA I PAU DIVINA ESPERANÇA GLORIA GRACIA I PAU DIVINA.
Quan surto OM BENZAPANI AIAGRIBa GARUDa umpeh AQUEST SERVEIX PER DORMIR I PER ESTAR DESPERT, i el distribueixo durant el dia, i n'hi ha molts més.
Amazon ha posat fil a l'agulla de la meva prescripció genial i tenim molt, moltíssim arreglat EN LA LLUITA CONTRA LAPOBRESA Il'analfabetisme.
Imagina,t en un tren quan tanca automàticament les portes de llauna després de l'avis sonor, t'has d'estar allà quieta, asseguda o dreta, almenys quatre minuts o vuit, mentre no tornen  OBRIR PORTES, I AIXÒ, SI ÉS LA teva estació.panic de maria marlet masolivé.
Per combatre això jo, PauBielsa fabrico els meus videos perfacebook (me.n censura més queno enpublica) i considero que veure les meves coses al bus i al tren és un honor que els dels cinturons de Barcelona i Barcelonamateix em premia sense res que sigui millor de debò, ni tam sols elPúñitzer ni el Nobel.
Feu-me saber l'esquema temporal estandard per gravar videós en durada de laperformance que us vagi millor i complire, i gràcies per desitjar-me salut i vida ,i peles....,.







Comentaris

Entrades populars