Exercici de l'Enveja

La pràctica de l'enveja és extremament útil al qui exemplifica amb la seva actitud el demiurg i/o l'arquetip: forma part d'una paràbola més o menys profunda de la qual, només com un moviment entre moviments, surt a surar en optimisme universal i perdó de Jesús.
Conèixer els sentiments destructius, aleshores, esdevé una via per a complir amb els requisits moderns, o sigui, al meu parer, la generació divina de nova matèria per treballar, que jo relativitzo al plàstic en primer lloc, i a l'esmalt dentari com a derivació per semblança, igualtat o identitat.
Dir que jo sóc el qui renta la bugada universal de les baixes passions fóra carregar el meu nom d'unes atribucions que en realitat estan sempre despersonalitzades, raó per la qual els derivats imitatius de la meva acció conscient tendeixen sempre a millorar, en el mateix vessant que no dignifiquen l'acte imitatiu i el fan pobre a la vista de l'original, el qual, aquest cop sí, no té res a veure ambla meva persona.,.



Comentaris

Entrades populars