La meva malaltia

La meva malaltia es una consequencia directa dels excessos de James Blunt en una vida publica que a la llarga no podra sostenir de cap de les maneres. M,explico.
James i Pau som dos deixebles, pel seu talent excepcional, aparellats fa trenta cinc anys per Gershwin Porter i Waller, musics americans exiliats a Sant Cugat del Valles, despres, ell i jo, conduits cap al tracte cordial i l,estimacio mes intima.
Allo que d,amable trobo jo en la meva vida, i comunicat, a James l,hi fan pagar al mateix temps amb una desgracia, i a la inversa.
L,unica opcio que tenim per seguir junts es practicar tots dos el sacerdoci artistic, i no oferirnos ni poc ni gens a l,opinio publica.
La doctrina zen fascina James mentre no s,acaba d,adonar que jo rebo totes les hosties derivades de totes les seves victories dialectiques. Temps al temps.
Si James no modifica aviat, sensiblement, la seva conducta, haurem de trencar definitivament.
Ell i jo som els propietaris absoluts de les tecnologies de la informacio global. Aquest es el nostre nivell. I en tenim els privilegis complets.

Comentaris

Entrades populars