James

James va apareixer netament a la meva vida perque el projecte, des de tots els angles, havia naufragat. Pere Ignasi Poy Baena realment ens havia aixafat les guitarres a tots dos, i doncs varem decidir petar-nos cinc anys de festa loca passes lo que passes fins mes enlla de l,extenuacio. Jo havia fet una botifarra com una catedral a la Generalitat de Catalunya i cobrava de l,Estat. L,ajuntament pedequita em va quintuplicar tots els impostos, escombraries, bens immobles, i altres. Jo seguia encarnant el perseguit politic numero u del mon i dissenyava, en l,espera de la mort que sempre em prometien les mirades impotents de tots els covilatans, respostes reals de veritable crueltat historica, com empalades, braus de peril, i senyores de nabis, i amb el somriure els ho transmetia un per un.
Jugavem a enfadar Gerdswin sense exorcitzarlo, i al mateix temps alguna cosa canviava al nostre voltant. Vaig sacrificar sangonosamenr la poesia ciclica, i vam procedir a l,entrega de l,ideal, que, per parts, es ara maneig i joguina de criatures.
En tot aixo, la generacio adulta de tot el pais ja ni tan sols s,atansa la ma al sexe mai mes.



Comentaris

Entrades populars