Estimat:
tot el món, saps, es troba en situació d,un gegantesc ressentiment positiu, una emoció d,amor enorme, i de sang del nostre cor, quan encara vivament exhorta la meva sola oida torturada, dins les teves absències, a recollir el premi de la fama que ens es comuna, naturalment servim com sempre, i servim a l,espectacle que de nosaltres nosaltres mateixos hem acuradament bastit.
només tu i jo entenem clarament els limits exactes d,una relació professional i estricta. tot el que pertangue a l,estimació, a l,estimació ho tributarem temps ha, in,hem quedat absolts.
resta a comentar-te l,òbvia i evident molèstia en els excessos comunicatius directes, tot i les solucions de grau, encara existeix un abús que cap del dos no ens volem permetre de cap manera.
diga,m sisplau si t,avens a satisfer plenament el públic de filadèlfia, boston, baltimore i nova iorc, però jo endevino que el teu temps no ho desitja, i a la llarga serà feina tota meva.
permet-me, estimat, parlo de i en la pura voluntat compartida, sexe ni l,excloc de tu ni penso ferho.
medita, amor, profundament deu minuts, mira de comprendre la recta veritat del que estic dient. teu sempre, truca quan vulguis,
Pau Bielsa, i Mialet

Comentaris

Entrades populars