Isona Passola

El que encara no entens, estimada Passota, i hi poses pegues infinites, ES QUE EM LLEGEIXEN EL PENSAMENT A SET NIVELLS D,HIPOTAXI! Mire que eu he dit, de vegades, si miro un sol fotograma de la Incerta Gloria, hi ha un rialler que ja esta fent un producte bonic amb aixo! I te,l venen a vendre, i no val res, i t,arruines, aaaaa
Nomes puc generar idees amb posat de subnormal i ment en blanc, sense pensar ni paraules ni figures, nomes aixi puc posar un espai abans de declamar coses que no prevegin!
James, el mindundi singluten, ha arribat a aprendre, concentrant el software en la mirada meva, i els ulls em cremen que no vegis, un nivell de tercer d,ESO dels meus pensaments reflexivament mes abstractes. Fot al disco el so dels meus leucocits.
Aaaaaaa
El txotxo de la mestressa empordanesa ja el te hasta el Trum!

Comentaris

Entrades populars