EGOCVLEX: la ciència com a ESCURRIBULTUS

 El refugi de l,homòfob de baixa intensitats és sempre la ciència astrofísica.



Realment tenen molta por de coses gais que anomenen amb reverència totèmica: antimatèria, forat negre ( = caca, sodomia).

El tracte del plàstic industrial (antimatèria, diríem,) i el de les voraces clavegueres bo i essent el mateix, erra greument: amb els plàstics i ceràmiques sintètiques (Roca) es fa qualsevol cosa menys allunyar-los vertiginosament i en espiral, de la vista dels horitzons terraqüis: al transformar-se poden, també, cedir la gravetat de les seves dimensions a nivells de nosa menor.

El forat negre el relatarem a Hegel: els qui projectem ser pare de petits vigilarem sempre l,abastiment material que no canvii: si cal canviar-me el gènere al registre civil (I NI AIXÍS, I NI, NO TALLOR RES!) serà per continuar amb el tronc de les meves identitats en desarroll exemplar (Cobaya). En diuen LES DUES UNIVERSITATS.






El meu primer tripi 

La sicofanta i la psiquiatria unides, juntament amb psicologia i religió (nediuen COACH) redueixen a un petit tram de la carn pròpia la força de voluntat, la identitat, etcètera, fet que resulta el vell argument de l,EGOCVULEX : no em mireu a mi, (De La Vega, 2.000:) YO SOY UN PIOJO.




El meu treball reflexiu el passo ficat dins arguments d,obres de l,art universal i la composició, poètica, així Donizetti em fa nedar aigües de reflexió, política i categoria humanes, les causes i els drames, en nedades infinites als Cocits de la cultura universal. Així Maria Estuard em comunica amb l,estat global, i altres: mateixes persones fan el mateix dany especial i categorial que mateixes persones, els delictes i altres capteniments tenen propietat d,identitat: això, els suara esmentats no en tindran idea en la vida, si ni desperten ni deixen de fagocitar com caramels els concerts pop.





Comentaris

  1. 😅😅🥲🥲Pau ☮️ no sé com pots escriure tant. Gràcies per tot. Ets fort com tu sol. Relaxa't molt...Ei reiterrat la teua clarividència 😜😜☺️☺️

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digues l,orangutanada que et vingui de gust, i no em parteixo en set mil milions pero arribaré a dir algo, no pateixis!

Entrades populars