El SICLO MEDIO: imperatiu Gremial, a terres Hispàniques

 Catalans! Que em Recordi de vosaltres els últims obeeix d,una estructura catòlica que no cal esmentar, per omnimoda.

Mentre menys pressa sembla córrer un problema enorme que reitero i reivindico que tenim mes de cinc-cents anys per resoldre, la salut i la felicitat mundial, i els meus mentors em deixen un literal minut quàntic de conhort personal per a mi i per als meus, després d,haver recordat en pròpia consciència tota sort de violents i abhorribles malfats dels possibles anarraures de mi, descartat recentment el d,en Caravaggio, el qual jo, automàticament havia posat a la meva agenda senil, ara vinc a tu, dispersa i humiliada universitat, mare que em deu el part intel.lectual i dolorós, font per a la meva anima torturada d,eterna, recança, i ressentit pesar:

LES comunicacions virtuals s,unifiquen de manera gremial. El cos de missatge, l,adreça, el remitent i tots els etcèteres, cada centre universitari ha d,aprovar els seus amb lleu possibilitat de variació, espiar honestament els instituts, tots, de secundària, que es posin a treballar i ser condecorats adequadament en certàmens els quals, naturalment, seran i seguiran sent la mateixa m**da de sempre però cla: no obstant l,alegre desenvolupament de les carreres, que els nois puguin fer una senzilla aposta hípica cada quinzena: els establiments comercials de tot el territori son Figueres assedegades que demanen EXACTAMENT AIXÒ.

SALVEM TOTS, per tant la impronta creada de zero on va pujar l,autobús de la U.A.B. el darrer, un regal honest i perdurable en el disseny del qual

PARS MAGNA FUI




Comentaris

Entrades populars