El Nom De La Rosa

 Acadèmicament l,intatxable Umberto Eco prodiga el coneixement dels claustres universitaris europeus, de forma psiquicament tota italiana, i escriu la recepta de la tesi doctoral: els professors de terciaria, i els qui hi aspiren, arreu del món, practiquen a peus juntilles la perversió de no deixar entrar, i en diuen creativitat! Una sincera, una senzilla rialla: mantenir verge el filtre perillós davant un coneixement que pot provocar dissensions civils greus (: però jo, que hi se riure, realment només penso en baralles discotequeres, saludables a la joventut sempre, AI ESCLA, AMB UNA mesura !!!,) els dedica tota la devoció.


https://ca.wikipedia.org/wiki/Gai_Canuleu_(trib%C3%BA_de_la_plebs_445_aC)


El mellis Jordi va néixer amb el camí fet: els fats dictarien que ell seria el primer a triomfar en la música, en l,art, i el primer a estimar. Amb aquesta idea dels estímuls psíquics fatals, en Pau un dia vaig omplir de dibuixos el revers del protocol a complimentar per sol.licitar beca de Lletres a UAB l,any 1.993, en l,indret precís on detallava les oficines geogràficament dispostes per províncies, això: ZAMORA dibuixava un jai amb boina i una dent somrient amb una mora de bosc a la pinça de la ma dreta; GUADALAJARA representava el mateix jai, o un de semblant amb ambdues mans acariciant un càntir.


Resultat? Em van denegar la beca, i em van denegar l,ajut a matrícula per unes interrupcions peremptòries i relatives a salut. De com els meus gats Tucidides i Canuleio van despertar l,espant de tot el poder polític català, en parlarem altre dia.








Comentaris

Entrades populars