El sender ascendent del convit universal,,.

El cami del banquet universal, el vaig resoldre, per somnis, exclusivament.
En febrer del 2010, vaig somniar que se m,obrien esbatanant-se al meu repic assertiu, les mismes portalades de les autentiques i castes diversions sempiternes ovidianes, veia el mateix vat, arrinxoladament i ros, jovenivol, combatre disposat a versos amb mi, pero em mirava, fit als ulls, denotant un rictus, certament, entristidet.
Acte seguit, per dissimular les portes, ja obertes, del Palau de Poesia, em venia un perillos gat negre vampiric, que realment em posava problemes enormes, i me n,anava.
Cubells va dir, esclar, aixo no existeix, Vielse, i el gat es el psiqiiatre, qe t,adverteix del regim salutiferament auster que practicaras tota la vida, la meva vida, vull dir.
Allahontes, passats tres anys declam ort del mentor, somio, que el jordi es un gat psicotic que es ocla a cal vei de la dreta. Al mateix lloch, on el Tipi, atigrat do de la fembra gerdswiniana en vuitantatres, i unic selecte del cabasset bosca que me,n feu amb set germanetes, igualment atigradetes, i cap euorkys, tipi per etiopic, en aquell epoca, paradigma de fam total, i tot el somni, era aixo
MENTRE ATRIBUEIXIS EL TEU PROJECTE CANALLESC A SOMNIS ESTRANYS, NO S,ENTEREN QUE VIURAS DEL FISCU I APA SIAU.
interpretacio ,c. Disset bielse.


Comentaris

Entrades populars