APPLE INC. EM CRACKEJA

Benvolgut senyor jutge de Pau:
Fa ja més de cinc anys que dec ser client d'Apple inc. Mai una experiència m'havia resultat tan desalentadora, angoixant i insatisfactòria: aquesta gent són uns veritables botxins, experts en tortura neonazi, per descomptat que ho he comprovat a la pell, i a fe de Déu Totpoderós que m'han cremat viu.
Els seus procediments són el robatori selectiu dels materials que diposito en els seus dispositius i núvols.
Per exemple: de 45.000 cançons al meu ipod m'he quedat només amb 12.500, i això després de plorar molt davant la cruel, sàdica i despietada màquina.
Servei d'atenció al client senzillament se'ls en refum de tenir-ne, i si faciliten un telèfon, a més de no resoldre res, cobren més de dosc-cents dòlars el minut de contacte.
Triguen més de mitja hora a copiar un arxiu, els seus programes més AVANÇATS. constantment fugen de la llei i la persecució policial obligant a contractes il·legibles cada dos mesos que reinicien el meu Ipad.
Com a desarrollador col·laboratiu amb Apple Inc. em consta que Apple Inc. m'ha robat més de mil idees i apps de desarroll que han sortit directament del meu despatx. encara he de veure el primer euro pel meu treball.
Els atacs de pànic que em posseeixen quan no tinc manera d'accedir a un arxiu que he de modificar, ja són més de deu mil, passa cada dia.
aquesta gent són uns criminals i mereixen la pena de mort.
Dilluns passo a signar la denúncia,
Pau Bielsa, i Mialet.


Comentaris

Entrades populars