Lo Meu Somni

Fa dues tardes em vaig despertar, de cop i sobte, suat i cridant la mare.
I fa dues nits, vaig somniar:
A l,esglesiola universitaria on es va casar la Llagostera abans que moris l,avi, elp orticl l,aprofitaven de bar i la mare era amb mi, James feia acte de presencia, mes alt que jo, i emp osava, i es posava, l,anell, una cunya autentica de fusta de cedre gutembergiana i deia que, plegats, els aliances li havien costat 4€.
El tribut del seu compromis el dedica a nosaltres, el somni ho evidencia plenament.

Obtén l'aplicació Outlook per a l'iOS

Aquesta foto es un meme pertanyent, i d,abans de la seva prohibicio, amb implicacions politiques un any llarg despres, a l,abril del 2013. La noticia contrastada era que en parvularis d,Osona es deia a les criatures, i conservo tornades escrites, tambe, que la sang dels (nens) espanyols (la mestra) la convertiria en tinta per escriure visca la llibertat i a tals efectes es dotarien les guarderies de xeringues hipodermiques. Per confirmar que era cert vaig trucar directament a la corporacio, que va tenir la gentilesa d,emetre el fet al migdia. Els meus contactes catalusos de fb es van horroritzar.

Comentaris

Entrades populars