Que es la guerra des de 1917?

Repeteixo sempre que aixo que jo faig, passats nomes trenta anys ja sonara impossible.
Tinc a la meva biblioteca particular una historia de la guerra del disset escrita el dinou, i tinc BEAU GESTE que es el mateix, en novel.la.
El que diuen aquestes dues peces, i es coneix, es que realment facil per a totes les nacions es posseir armes realment massives de destruccio.
Imagina un poble de les dimensions de catalunya on tothom esdeve una estatua feta en una decima de segon, perfectament petrificada a plena textura i tonalitat cromatica i gest, i es pot visitar per turistes.
AIXO EXISTEIX DES DEL DISSET.
Naturalment ni els pares en parlem als fills ni els avis als nets, ja s,ho faran.
Les meves muses ultimes del moment m,han informat puntualment que una sola mosca, si vol, pot fer en un minut l,apocalipsi, des d,ahans de crist.
Qui va decidir l,extincio de la sargantana?
UASJAUSJAJJSJ

Comentaris

Entrades populars