Trens De Resolució

Un home com jo, disposat pels fets al suïcidi automàtic si esdevé imperatiu, aconsegueixo ciència del món a base de torturar el meu tracte gàstric, partint de les informacions i a les produccions, derivant, de la veu de mànec.

Jo no em crec el COVID 19 ni si causa un òbit o un oblit, merescut, però si que admeto, i obelisc que es tracta d,un imperatiu global a tots nivells, llavors que?

Pregunto per la finalitat, i per la causa, αιτία, VS. El pretext, πρόφασις, cal dissenyar amb fidelitat el CENS mundial i discernir qui, en el poble, va al servei d,encarnar la matèria rara, una pantalla de mòbil, una màquina de refrescos: la nova esclavitud del segles XXI en endavant: (XXII-XXVII).

La causa jo la trobo als mecanismes de desplaçament territorial de persones, i mercaderies, igual que els corsers de Sir Bentley i Cole Porter, a la galerada o correcció mal ajustada, deriven en luctuós accident.

Així jo les antanyasses en l,Express Catalunya de Valls a la tarda vespre un gener resolia entre els blancs d,Oxford la pàgina d,Ibis, l,ovidia.

En aquest punt per a mi el coneixement descansa i no mossega.




Comentaris

Entrades populars