Estimat Jems:






El descrèdit de la natura de la videofilmografia espontània d,aquesta dècada, i potser segle, varia segons les nacionalitats.

El cineasta Germànic bonamic Gereon denunciava del català EN CONSTRUCCION que era impossible obtenir els resultats dialogats dels novius del Raval sense alguna treta o mecanisme d,engany a la càmera estàtica. Gereon encara era amant del SUPER8. Eren els temps que Allen, amb Zelig, va fer un documental de ficció. La doctrina EBielsaM no ho admetia per contradicció de termes: un documental no pot ser de ficció (en català, el verb de la potencia sexual es manta emprat fins a l,abús per obtenir tota mena de permisos lleus:) la mestra permet al deixeble si abans declara amb corba melòdica la seva potencia sexual subrogada, p.ex. QUE PUC...(?)

La foto del milicià en un tret a la testa durant la guerra civil, recentment ha estat posada en qüestió.

Els filòlegs ens fotem d,hosties entorn l,autenticitat de la Fibula de Preneste.




Les qualitats fan dubtar. Jo t,aconsellaria que aclarissis, no cal de cap manera molestar els autors del vídeo, només que el públic en puga conèixer la marca i model, versió, del dispositiu, i dels gadgets que ofereix.

No ploris! Que et vens la pàtria? Ja te la compraré i la restaurarem, tot,

PEM

https://twitter.com/jamesblunt/status/1333722552842260481?s=21



Que tot el món reis un parenostre per l,ídol de l,Argentina. Si mal no vaig, em sembla que l,oració es compartida per totes les cultures i civilitzacions actuals del Planeta Terra.




Comentaris

Entrades populars