7,5 Milions De Telenotícies






Tot acte d,art es un rehearsal d,un posterior rehearsal d,un de posterior.

Tota acció telecomunicativa es una estrena orientada a una estrena millor, un retorn al prototip refugi de penes i un salt a la vora de l,arquetip alegre.

Dins el meu primer brot psicòtic ja em vaig acostumar a allò que avui Viquipèdia dona sense problema, i si TV 3 perdona els armatostos arcaics del segle 15 els bastards i els poetes fluim en la nostra MARICONADA NATURAL: art per l,art, i que ens perdoni la joventut i l,avar jaio.

¿es possible un telenotícies per a cada casa, un telenotícies es possible, per a cada membre de cada família, diferent?

Això ja no son brots psicòtics. Això es la virtut de Pau Bielsa que ha aguantat els abusos de les ones hertzianes, i un cop s,ha pogut defensar de l,espionatge a l,íntim, noblement ha tirat la tovallola.

Soc el teu pare o el teu fill? El pare gloriós vibra de nou a Fontscaldes. La glòria es per al pare, no per a mi, per al fill, i no per a mi, i per a l,esperit, i no jo, Sant: un gest de creu amb els polzes esquerrans i he buidat, un pixum i un Cagum i torno a ser jo, jo i no deu, jo, això si, SEMPERPARATUS.









Comentaris

Entrades populars