Catalanament qui som

 El meu acte de sabotatge a Apple per un disc dur que no tenia la ç al teclat, el trobo en analogia al T.A.Q.N. dels noranta, on el mestre Navarc ens ensenyava que per escriure grec podíem adaptar una membrana sobre el teclat del pèntium, i si el meu acte fou arcaic, el tal fou trenta anys arcaic al tot estirar. Ossia: vaig llençar al rebuig el meu ordinador recent pagat.





L,asseveració de la cèlebre supradita, en llur lectura profunda a l,hipotext resulta, de
No vull contribuir a la bilingüització de la literatura catalana
A
PAGO ELS 5.000€ de SUBSIDI AL POETA INTERNACIONAL AMB (els impostos de la) MEVA BUTXACA

A l,estil més pur de SÚNION i el cinema fet a poc a poc, i l,experiment de la set en cocacola contrastada amb l,aigua de Ribes, la natural a preu d,aigua, l,escriptora se situa ella i el seu llibre entre l,estil (ploma de llautó) i a tot estirar, abans de la invenció del bolīgraf BIC, 
Les traduccions, estaclä, avui són automàtiques i de regal i gratis a google, i editors de text i veu a l'ús, tot, EB,
PEM

Obtén l'aplicació Outlook per a l'iOS

Comentaris

Entrades populars