COVID 19 i COVID 20

 INCUBACIÓ = 22 dies

SÍMPTOMES = 10 dies

CURACIÓ = sense fàrmacs, règim de recuperació de l,apetit allà on divergeix de la fam.

Es tracta d,una malaltia matriarcal.





Consti primer, que si els científics a la seva pròpia guisa no estessin taladrant per mamar, jo tindria un temps de conhort favorable al meu projecte global, sí, el que vàrem començar al parvulari fa més de 40 anys dissenyant amb el JOSEMANUEL el protocol de les extraccions analítiques. Si els drets tornen, al moment que ho hauran de fer, el coneixement tindrà disponibles els filtres adequats, si no, no tant.


Reitero que el meu projecte completarà passats els anys ‘40 del XXI vora la meva vuitantena, al no patentar-los el resultat posarà caos global. Cada dia reso per perdonar els meus botxins, que el meu sentiment està globalment comunicat com mai.

Comentaris

Entrades populars