Retorns a Wagner

 GRAECE OSCE LATINE

Enni, ca 180 aC



La saviesa social de la relació laboral salvava la paraula del pare, la de la mare i la d,adopció. Sofisticadament avui podem dir que el drama en terres teutones ha de regressar abans de +/- vint anys.

Tota la labor operatica neix de la rialla cruel i acaba en la mateixa, un cop ha assolit dignificar la cultura i la parla que honora amb rimes, homeoteleutons i jocs sil.labics, creada dels aiguamolls, hi torna ràpidament. Les nacions esperen el seu torn, i compleixen, sempre.



El meu projecte d,aula estava espanyat abans de començar: somiar que repetia exàmens del postgrau significava que no podria aplicar res de profit al tercer nivell.


Abans de marxar, uns em van demanar repetir la lliçó número quatre, i l,examen; altres es van conjurar per fer un examen de zero, al qual vaig respondre posant un sis a tothom. M,estimaven.
Observat des de tots els angles, l,Estat Català De La Generalitat m,obligava a practicar la levitacio IN ITINERE. Em posava només dos cotxes de línia al dia dins els quals trigava mes de tres quarts a ruta, arribar i tornar. Quan dic levitacio estic dient veritat: cada mati de dilluns a divendres, quan la prova havia passat, em posava a l,MP3 IT DOES,NT MATTER de Supertramp, 1.987 (Free As A Bird).
Això si, em permetia agafar baixes quan la situació esdevenia insostenible.
L,Estat Català De La Generalitat copiava els meus E-mails, no sols els de la feina, adhuc els particulars, i prodigava tertúlies a TV3, amb els meus arguments: de moment i ara només amenaça amb una cosa que te de tots: gravacions secretes que poden eixir a la nostra tele el moment mes inesperat: només cal, per assabentar-se,n que vegi un forofo del futbol a la tele preparant una pancarta on escriu: MIRA MAMA: SALGO EN LA TELE!
Per al forofo això, defensem, això ja es un conjur contra la mala sort: en qualsevol moment l,estat, i no només el català, pot i sap, dissenyar atacs esquizofrènica aguts.





El que jo proposo a Vastago Soler es ni mes ni menys que la indexació vencedora per a la carrera, que duri, si vol: l,empresa de l,iTunes es fa la barba d,or amb l,únic diferencial d,haver patentat literalment l,abecedari, l,alfabet i l,alefat per a indexar a la seva manera.
Per a l,homosexual posses es una sort l,existència de l,homòfob factitiu, seguint el xisto de Turch del Lloro, i el film de Spielberg del cotxe i el camió.



Poc mes o menys allò que anava a ser, SI LICUISSET el Professor Bielsa, en relació als índexs dels seus propis protocols, Barvi, es un coneixement que encara tinc al pap i només puc trametre manuscrit, i ES PER TU i pels teus vips.
Algo diràs, jo te,l guardo.
I fou horrorós: mirar l,aula i els seus integrants i adonar-me que no tinc ni idea de les edats: ja sigui per impostura, per falsificació documental, o per costums de bellesa, cosmètica i vestit.

I James el 2012 em va retirar de l,absoluta baçura social on havia jo anat a raure.




Comentaris

Entrades populars