Projecte Pujoles

 Amb la recerca de la contradicció en variants textuals exactes, LES PUJOLES estan sempre preparades per autodissoldre,s al no donar-se les condicions, encara, particulars (les de Pau,) amb que han de florir dins un quadern a Kindle.

Família meva fou, es i serà la del roc al puny volàtil, vermell i extremament pagesa.

Això no afecta les recreacions derivables i/o derivades que ja puguin existir suara. Completament blaves que respecto i reverire quan toqui a la virtut.

Incloc la vetusta sensibilitat convergent amb intenció de màximes honres, cap dubte!

Però si sento un sol cop, encar, les batalletes de purificació assexuadora de padrinetes estèrils, les que s,afaiçonen l,hagiografia de la seva pròpia femta, LA CREMO TOTA. Altra cosa que aparegui un noi rialler amb una prova de foc: riure amb ell no em costa. Com quan vaig prometre que em faria respectar i em tocaren aquesta fibra, NO IMPORTA.

Jo Aposto per una canallada d,esquerres, un buidat de color de l,heroi i un retorn a la terra com a pàtria en el sentit mes enormement exacte.





Quan hagin desaparegut de la meua ment malalta les veus rogalloses de les virtuts asexuades dels antics blaus i puga honorar la part esquerrana de la balança on tota la meva família participa d,antanyasses, aleshores PUJOLES serà obra Nada. Si no, serà fill dels altres, literalment Fill Dels Altres (!).


Ja deixar enrera els cercles diminuts de les experiencials repetitives Ad nàuseam a canvi d,una comprensió infinita i abraçable de natural de sequoia, ja canviar l,estat de les etiquetes polítiques! Ja era hora de valer-me políticament del qui soc, empero si la resistència de la perdedora pragmàtica feixista resisteix, encar, jo hi faré el projecte esborrar-se, i no serà dolent, car a mi no em suposa massa disgust, i els nets dels guanyadors de la IG.C. Espanyola, indecisos o no, podran usdefruitar sempre l,avantatge i el mínim esforç que demanen continuar dominant.


En la present, a PUJOLES entaforo totes les experiències intrafamiliarment particulars mentre estafo les del proïsme temàtic i rematic.

NOTA NENE (sic!:) un onclo va salvar l,honorabilitat de totes les generacions i cosins, i tiets.

Quan hagin callat els prodigadors de blaves balbes batalletes, aleshores m,hi podré posar, i insisteixo: tant em gotgen una com l,altra ocasió.




Un poema es un teixit, posem el gironí Tapís De La Creació, amb el mateix mateix esforç que es fa se sap dissoldre, aquest es el meu nivell, el nostre, i generativistament els vora vint mil que ja som al barco rialler. Tot.






Comentaris

Entrades populars