Gracies pel desarroll

El desarroll es coneixement, el coneixement, poder. El poder, progres.
Surfeja el desarroll sempre sobre la sanguina del dolor moral, altra manera no hi ha d,adquirir-lo, o sigui, fabricar enemics.,.
Jo ara lluito contra una malaltia mental severa, I estic en tessitura de demanar perdó pels abusos del meu geni caimita.
Perdona, Jordiespe.
Perdona, Pere Poy.
Perdona, Josep Vall
Marta, Elies, i tantes i tants que el meu carácter ha retrassat la intencionalitat comunicativa.,.
Jo nomes guanyava temps per desarrollar coneixement sobre la pureza moral i la intel.ligncia artificial usant aquesta puresa com a norma i llei de hardwares la softwares.
I ho he aconseguit.
Aquesta Es la noticia que full haver compartit amb tots vosaltres.
Morta o poca, la resta de la meva vida la dedicaré a pregonar aquest fruit tecnologic I les seves virtuts.
Tots hem estat pars magna d,quest projecte pressos.,.


Jo em quedo amb això, d,en Sanchez, tan dolent no pt ser.,.


EUREKA AL INCOSNCIENT Es l,expressio que he vist de vult a un home enterat d,un secret d,estat per pur raciocini seu.

Comentaris

Entrades populars