Estimada Espe:

.,.sé perfectament dels teus intents de contacte familiar, i em veig obligat virtuosament a seguir-los rebutjant per diverses raons:
1. La mare és un geni contundent, com tu i com jo i com el Jordi. Les guspires de les discussions de més acritud ens les podem estalviar.
2. El meu argument contra vosaltres, també de la mare, és que no desenvolupeu un viure d'acord amb la idea adulta, sinó que conserveu esquemes postadolescents i infantils.
3. La meva vida adulta tampoc és un enfocament tan falaguer, no creguis.
4. Mentre mantenim la família trencada, les polítiques arribistes màxim ens bufen a la cara, no arriben a l'assalt.
5. Els meus acreedors m'han trobat almenys sis fills naturals, la malaltia mental és un refugi per mi econòmic.
Malgrat tot, considero:
1. La comunicació no ha de faltar, i m'arriba en codis musicals. També admeto les cartes manuscrites o mecanoscrites, recordeu: ÉS IMPRESCINDIBLE QUE NO HONREM CARA.
2. Les qualitats de tòtem i Muses políticosocials les hem de mantenir intactes tres dècades almenys.
Sabent de la vostra comprensió, SVBEEV,
Pau Bielsa i Mialet, Esquizoafectiu
Passeig de l'Estació 5, 6è 6a
Valls 43800 PPCC
ESP
WHAPP 34616611538
Tel. 977613267





Comentaris

Entrades populars