Projecte de Pau 2018-2023, I 2043

Totes le meves obre tenen un exit a vegades demolidorament atroç, precisament per aixo regalo la mayoría d,elles, per foragitar especialment els  actes d,enveja.. poetes de la meva categoría han estat sovint assassinats per altres que o tenen la mateixa condición , i es per aixo que em desdic sempre, o quasi, dalimentar la contrapartida de gracia social i catering,.,
Escric dins el possible, i pinto, sempre allo que el temps em brinda. La meva serie de fusio impressionista Gai es tan benviguda, que l,he de regalar tota, i deixar amb prou feines un Buc per repasar.
Fenomens, d,Arar te l,acces grantit si vol començar aquest noviembre I acabar el proper, a rao de quatre versos diaris.  L,aposta es vigent abans del setembre del 2023, s no he fet res aquell any segurament ho deixare estar. Le categories divines i Les categories humanes, com altres projectes no tan recents, son past exclusive del sistema europeo d,epionatge, i naturalment ja he deixat me que suficiente testimonio de la meva parr, a risc de dissensions civils i anarquia.
Pujoles es una realitat autoestimablement possible, i mes enlla d,unes precauciones inexcusables, perfiló qie aquest desembre serviré el llibre I, XIV i XX.,.en aquest sentit el pilar onírico funciona a la perfección.
L,Eneida de Virgili es una peça major a punt de ser  espillofada abans del 2043: si no la serveixo, salvada la relativa de l,imponderable, será únicamente perque l,academia i la universidad han fet lo propi.
El mateix per als ovidians
Amores,,. Aquest l,he de servir en breu i espero dedicar hores mortes abans de l,octubre del corren
metamorphoses detecto que el meu servei no pasará de consultiu.,.
Heroidum epistulae,., per a l,us personal de la meva poesía Gai, aixo com Tibul i Properci.,. Si l,any 2033 Noel’s he tocar, ja no ho fare.
Bon lector, bonísima lectriu, si no estas d,acord, naturalment espero que meu fases avinent tan aviat com puguis.
A nivell mes d,estar per casa, anire fent el trillo de retocs a Fersolla, nota bene: La veu interior es molt reacia a omplir mes el resultat amb els versos originals succionats. Un cop patents dos o trescientos aspectes dels secrets, penso, NPFQF completar la  collita.,.
El meus recitals están tots gravats, i no hi tornare, bo que afegire algún titol encara als Cora vint cds. James s,horroriza si agafo la grabadora perque sap perfectament que sempre que ho faig l,estic deixant, ell i el seu amor amb una merda a la cara per anar a botar els meus vaixells a l,hospital mental, aquestos titánicos Manel, Animal, Tauchert, i força mes merecen amb un projecte nou sempre la meva estada als infernos per promocionarla entre fans, metges i malalts.
Amb Jimmie mantinc sovint una actitud dedenyosa. Sorry dier.,.





Comentaris

Entrades populars