La Mirada Fotonica

Llargues vesprades del curs, jo solia tirar -me al llit i rascar loteria, abans de redactar dietari i després de sopar. En els moments de més dubte, fixava una mirada profunda en els taulons de l,armari. La resposta del zen de l,armari indicava vida, i jo, malgrat la depressió atroç que m,encalçava, passava moments de gau en la tristesa.
Fa jagairebe tres anys, abans de decidir posar-me en mans de sanadors mentals amb l,objectiu, assolit plenament (!) de fabricar des de canvis conductuals suficients la sobirana mala sort del meu desenvolupament socis, em vaig preparar psíquicament fent el mateix dels taulons del Òscar (ell els havia muntat) aquest cop sobre el pastís d,aniversar, el 41 i els 42 comprat en exclusiva per la mare.
si Cassorla, la meva virtut també ets Tu.




Comentaris

Entrades populars