ENHORABONA, pILART!!!

 



El mestre Jaume digué

—Pots odiar els autors, però mai els seus fills, els llurs llibres



Aquí va nàixer la meva gosadia contra professors i la meva passió consegüent i també, per aprofitar la informació amb què traficava per les meravelles, totes, editorials del meu temps.

Els subalterns ni ho fan així ni ho han de fer, Dani, 2.009

—No m,agrada Carbonell, Pau!

—Agafa,n un altre del Departament.

El makudani va agafar tot el braç i graciosament espetegà el seu armari asfixiant muntant-se tertúlies sense registre:

Les dues feines jo ja les he fet temps ha, i ara el recordo amb summe afecte.


https://www.lavanguardia.com/vida/20240917/9948457/pilar-rahola-recibe-premio-prudenci-bertrana-cornelius-l-almogaver-agenciaslv20240917.html


Enhorabona, Pilar, i a sobre, amb un tema un poc llatinitzat que em desperta el cuquet pervers. No sé si suques, ets la dels pocs doncs, dinerola llarga del teu esforç, quan ho vulgui saber cridaré a l,aire

—TERENCI, TERENCI, TERENCI!!!

I ni així, sort per tots,

PEM.

Comentaris

Entrades populars