Reflexions i records

 

Entre els companys de parvulari significats al compendi de la lleva dels gals al primer de Fàrsales eiha, rius sense èxit, pena, glòria ni honor nominal ( = afluents famae maioris in amnem non pertulit undas, PER TAM MULTA SUO &c.) i pobles, els rossos Rutens ( = FLAVI RUTENI)

Solvuntur Flavi Longa Statione Ruteni

Longa denota LUCRECI i els seus indexs? POTSÉ,

Lucà sol destrueix i supera l,emperador Neró sense importar que ell i sa mare i son pare putatiu, Pol.la i Sèneca respectivament calgui, o ell a temps sacrificar primer o després la llur vida, o tot en un teatre incomprensible

merda demanes? Merdadiré! AIXÒ ÉS POESIA!



Escolta juerga catalana (bonanit) D,Albert Pla: pot ser l,acció completa en un recinte tancat?

Eqiilibri de zenital i espectral, dic jo: des de la Bucòlica 1 de Virgili la poesia, també  ès això.



Llicenciat sóc, i en deshonor, donat que no he arribat a complir amb el meu projecte d,aula.

Jo no estaba per celebracions sobreres, inclús vaig programar un dia de vaga oficial per contra la meva normal activitat em restessin noranta (90 €) de la mesada i jo poguera reposar una mica.

A l,aula em disposava a acabar, emperò necessitava un escambell pels meus membres dellassats.



Els meus llibres en nova filologia són especialment encertats per escanarlos a la Facultat de Lletres, La Maçana i altres de BCN i rodalies, i Tabàrnia. I desgranar en termes de recerca booleana i altres les veritats que hi dic com a collons i la generativística global. Sols em reca que no he diferenciat claramente les citacions de provinença FANTÀSTICA separadament als textos citats autèntics, impremta de SUDOKU, DIRÍEM.




Comentaris

Entrades populars