La Demència, Que És

 



Pots imaginar amic meu, deu milions de neveres, aproximadament una per llar espanyola?

Jo sé què és anar a dinar en un restaurant sèrio amb la jupa embadurnada de melmelada i mantega, amb la mare sense que em diguin res: sóc poeta, i notòriament significat al meu poble: així com m,han respectat jo prego Déu que tots els meus nois tinguin igual rebuda social.

Si els editors respectessin el contracte, realment els poetes ajudaríem, i podríem, la societat en tot allò de què fretura i demanen: com que el Sr, Bou no paga minuta, la nostra obra s,esdevé i resulta, es converteix en, una maledicció derivada directament de la injustícia que pateix, una nova oportunitat perduda a la Felicitat Social.

El teletreball, per a conseguir sexennis estava dissenyat per produir patiment, mès que gotjar la navegació cibernètica en llibertat.

La mestra Pilar, qual acusàrem Jordi i jo a primer de bàsica de l,aplicar la mà sobre nostre ens va fer un tercer grau a l,hora de dinar, 1.981 gener, i ella sola, davant els Poetes Bielses, va decidir, pel seu comportament, l,advent de l,Esquizofrènia com a ordre políticament natural, i social, això ja ni té marxa enrera.

Les exigències dels ports i de la moda, anar com un pinzell, projectar en qualque individu l,arquetip de bellesa i poliment que veiem a l,imaginari col.lectiu, novel.les i pel.lícules, és radicalment estar boig, de veritat, i alimentar un estat de demència irremissible. D,aquesta conducta prové LA MISÈRIA DE L,INSOSTENIBLE, així com sempiterna i perpètua i constant l,esclavitud, i la diferència social com a crim.



Si la medicina volgués curar, hauria de prescindir del status d,autoritat natural que ostenta, i repartir fraternalment les plusvàlues que disfruta en PPB.

Comentaris

Entrades populars