Consciència D'Objecte

 Seguint creient en el discurs simplificat que emana de l,Estat suggeridament "xauxa" on tot té un sentit alliçonador i filosòficament agúantable, l,aprofitar les forces del proïsme per brotar aigúes imtel.lectualment prôpies, com identificar la persona a l,objecte,

my magazine, Roger Hodgson, Hai-HAI, 1.987


Provoca una reacció violenta lomenus!



Jo mateix no fa gaire em vaig servir d.una amistat blocaire per exemplificar i aprofitar l,argument de tres mesets abans més o manco antes que nasqués el meu enèsim primogènit: ècfrasi d,una època passada qual A LA MEVA MANERA DE VEURE (Mestre Teixidó:) em donava peu--i preufet! per derivar al meu argumentari experiencialment habitual.

El cabreig, pel que suposo, del bon mestre Teixidó fou descomunal, i va emprar una frase sensible, sobre el matar tot el que és gras, qual sobtava la meva torturada psique en records d,abans i d,abans d.ahir millors.

Jo vaig posar una falca força més sòlida temporalment del que se,m permet a mi matix moltes vegades, i dels altres per descomptat, que més presencial i genial.

Perdoni, mestre, però les persones integrem, i anem envant amb cooperació: una sola postura sexual mata la libido i el desenvolupament massa temps dilatada en ressent. La consciencia d,objecte, si saps cavalcar en els enfados i les energies pures de les οργάς (un orgasme manual és un punyetàs, amor i odi tenem exactament el mateix instrument corporal per manifestar-se en l.individu.)



Comentaris

Entrades populars