Els Retrassos a Latinibus

 Bondia!

Quan repasso els clàssics, me,n satisfai ràpid per evitar un destí massa rodón i corro de seguida a fer poesia de planta completament nostra, catalana sobretot, i en surten escultures infinibles de fets realment memorables: la meva història a les escombraries del buit universal, planetari i global resulta algo molt proper a l,arquetip del

HOMO MENSVRA

Πάντων άνθρωπος μέτρον

Cada cop que estimi, cada cop que me mediqui, que em comuniqui novament amb gent antiga o seminovella, a l,igual que nous veïnatges, i maridatges casuals de flirts escadussers i pagats amb nervis, SERÀ, dic, cada cop, un exemple inèdit en la cultura social natural i humana, que em don motiu de plec de poesia, a l,hexàmetre preferent.



L,ESPIA DE SI ÉS un manual poètic de com em vaig a mi mateix espiant els qui m,espien i disfruten de contar les meves gestes domèstiques cada matí en cada fleca, bar i peixateria en dos-cents quilómetros a la rodona. GRÀCIES!

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Digues l,orangutanada que et vingui de gust, i no em parteixo en set mil milions pero arribaré a dir algo, no pateixis!

Entrades populars