El Català Ple De Faltes

 El català ple de faltes avui dia és tolerat. En el meu procés d,oposició que vaig guanyar en posició segona oer oposició, tercera per concurs, em va passar la mà per la cara un traductor ple de faltes, i va aconseguir plaça.

Les galerades dels prohoms del català també en tenen moltes.

Els temps de Puyal i els triangles del VOSTÈ JUTJA ja han passat, i domina la riquesa provinent de l,Alcover-Moll, marca de fabrica, per a disposar cada escriptor amb lliure albir, això sí: seguint el camí del SO que no erra, i mantenint-se poeta des dels quinze o disset, el qual, posi l,argument que posi en la seva critica, malestar o benestar polític, no pot fer mal, perquè tria sempre les paraules salvadores, encar que no sàpiga el que diu: repetisc: l,energia d,un noi acarat resulta senzillíssima a l,hora de reconvertir-la en positiu, si segueixes la regla budista, i naturalment, quan transformem el parer d,un Postadolescent, hem de cuidar la seva reacció, trista, potser airada i mostrar-li que això que ell ara no suporta, a la tercera edat adulta ho agraïm, i ho relatem al secretisme, beneficiós per no haver d,obrir diatribes infinites: funció secretiva és: vaig a dir algo i un soroll m,interromp. Per tant, deso en dissimul la meva força d,identitat, i això ès millor a l,edat de l,estalvi entusiasta. Dic.



Comentaris

Entrades populars