Categories De Bielsa: El Punt Filipí

 A tots els qui em sufraguin les vel.leitats compositives dels meus esforços filosòfics i literaris: sense el patró perdut, i gravat de ma pròpia en CPU directament no puc tirar endavant el projecte, i doncs i per tant, convé que ho faci(n) altre(s).

El que jo predico als meus seguidors es poder-les ampliar, així:

1. Categories Humanes

2. Categories Divines

3. Categories Monstruoses

4. Categories gegantines.

El que si que puc fer, en aquest món que ningú s,entera mai de qui soc, serà fidelment corregir i indicar millores de perfecció al text fet per l,oncle Sam, i doncs si, he de creure, soc treballador de la NASA, el que treu tota la grassa.

Endavant doncs, i això, creu- me, segueix la relació de Gluck i Salieri en el seu màgnum opus: LES DANAIDES.

Per part meva, i doncs, NIHIL OBSTAT.




Comentaris

Entrades populars