Aprenc Matemàtiques

 Entre el proper dijous o divendres, i l,altre dijous, la mare vindrà una hora a veure,m.

Avui som dimarts, o sigui: falten entre 24/48  hores, menys tres hores, i 240 i 288 hores, menys sis hores +/-.

El meu nebot Víctor em suggereix que inventi la formula matemàtica pura, i jo, m,ajudaré de l,Eugènia dels Cursos On-line.

Buscaré fer el càlcul de probabilitat aïllant x e y, però no ho tinc clar.

Per a mi això es realment la segona oportunitat. I els hostils històrics ja no ho son, si ho eren, no, no pas tant, i el mes malallet ha ablanat la seva queixa atroç, i son els qui mes m,ocupa d,untar amb bàlsam de perdo i comprensió: no tenen sexe? Tenen tot el meu respecte!

Això, els matemàtics de veritat meu hauran d,agrair, que ho vei com el primer fonament científic de l,astrologia, o projecció còsmica del home.






Comentaris

Entrades populars