Català, A La Força; La Força, De Persuasio

Molt poques vegades em vaga parar a reflexionar en la patina d,imprescindible i necessari amb que publico i incito a la comunicació planetària, en català, i calculo fermament el creixement universal dels coneixedors de tot arreu, nous i noves, de la meva llengua materna.
Sols dir que per a l,èxit en poder presentar irrenunciablement aprenedissa la meva llengua cal abans estar, i sempre, com sempre, a traduir s ma mil pàgines de qualsevol Bíblia, i de la Bíblia mateixa, si te les demanen, personalment i al segon, plat calent.
Amèrica tota, hores d,ara em compra rebé la meva propaganda de la llengua catalana com un codi secret, i sempre prometo poder anar a majors seriament, per exemple, descriure com la nostra llengua posseeix tots els fonemes (i mes, atenent a les fricatives i les africades) del AFÍ (alfabet fonètic internacional) excepte l,oclusiva cerebral, pròpia del Swahili.
L,arbre creix, la lloança de la vocal neutra que ens connecta al cel vacilannt-nos entre nosaltres, i sobretot, la literatura, de nivell mes que suprem, especialment, d,ençà de deu anys o quinze en ara.




Comentaris

Entrades populars