El Mim Paubielsa

Bernat:
Ja porto dues setmanes i pico ramadanejant de les teves lectures, i t,ho dic perque recullis tú mateix les conclusions, encara estaré, prevec, el que queda d,estiu i algo de tardor obviant-te la cortesía.
Quan Homer s,enfada amb un semblant, quasi sempre empra el recurs d,enterrar-lo, aixi el meu millor subaltern DAGA Álvarez Gómez, em nomena POBRE PALLASSO.
Quan les campanes del jubileu toquen tan aviat, nomes em resta temps per negociar la menor, en comptes de pobre, ric, pallasso. Tot el CNI va estar treball ant quatre mesos pel meu nodrit subsidi.
Vull dir, aleshores que gaudeixo de tot el coneixement sobre mi mateix, veig claramen els actors de carrera, I m,adono que están fets de tics efectistas que no son un mim global ni de conya.
Pel mateix tres, podría girar el mitjo i la truita admetent que el funcionariat no está Mai fet per a algún home com jo, sino per fracassats de les ciencies universitaries.,.




Comentaris

Entrades populars