Consciència Fotònica Elemental

Cada vegada aquest jo en Pau vaig més de capa caiguda i em deixo veure menys en l'opinió universal del moment degut a dos factors: neurològicament responc amb deterioros a tot el cos i ment a una nova medicació neurolèptica que em salva de fondre'm amb el sol i passar els conseqüents dos mesos i mig a la residència per malalts mentals, avança en mi una afàsia irreductible i gestos involuntaris s'apoderen del meu vult i extremitats, jo en agafar una d'aquestes símptomes acostumo a exagerar-les fins que se'n van, i encara tinc forces per passejar i raonar.
Naturalment la segona raó és la veritablement important, doncs EM CONSTA QUE LA GENERACIÓ ENTRE VINT I TRENTA ANYS MÉS JOVE QUE JO GLOBALMENT CAMINA SOBRE VIES DE RESOLUCIÓ  L'àmplia calidesa humana de felicitat molt més que probables, i seny, i sí, una mica de rauxa al seu torn.
Per tant no serà fins d'aquí a deu o quinze anys llargs que ens tornarà a tocar obrir el llibre de la doctrina específica i secreta, si mai torna a caldre.
Fa cosa de dos mil anys els científics comptaven per a la física amb quatre elements, sintèticament quatre, dels quals es derivava, segons ells, tot el material quantum de la creació. ULL! si ets un científic de la física moderna has d'admetre que la segona part de les asseveracions d'Epicur el savi atenès del segle V aC les comparteixes. Pots criticar això sí, la paraula creació. Per als antics però tot era


MARE: UNA CONSCIÈNCIA D'AIGUA DELIRA FINS A OBTENIR LLOC SOCIAL
TERRA : UNA CONSCIÈNCIA MINERAL I METÀL.LICA DONA RAO DEL DRAMA
ANIMA: UNA CONSCIÈNCIA DE BAF SIGNIFICA ELS ESFORÇOS VITALS AMB TOTA LA DIMENSIÓ DE LA PARÀBOLA MILITAR.
SOL: ISQUE TOTUS MENTIS EST, Enni, UNA CONSCIÈNCIA FOTÒNICA CONEIX SEMPRE LA VERITAT QUAN CONTRASTA LA SEVA MIRADA AMB UN OBJECTE SEMIOCLAROBSCUR O DUAL.


Les habilitats de la consciència fotònica no han estat mai abans tan explorades co  ara mateix, i les autoritats preferien sempre, fa només cinc anys, elaborar el teatre dels interrogatoris, els quals, les sèries americanes sobre criminologia ja feia temps que ens assenyalaven que allò era un paripé infumable.
Les sèries americanes ens ensenyen que una noieta pot establir sense error, si mira només a l'inconscient, tota una experiència fictícia amb un famós que és totalment fantasiosa, però les dades davant la llei sempre concorden, i l'Estat ha d'oferir, sense més remei, una indemnització a la xicota i naturalment la cinquena esmena per al famós.

Aquest és un fet del qual sempre em queixaré: amics, de més de noranta anys, que no han vist un sol fulletó violent, és una pena per ells i elles.









Comentaris

Entrades populars