per a que existeix, el color

La pregunta és molt honesta, i doncs responc:
fins fa literalment quatre dies, si observem tots els artistes plàstics del mon, són molt precavuts quan han d,expressar vivacitat amb colors.
el pantoner, Bernat, e un codi de cincuenta i pocs matisos amb el qual per lInconscient Col.lector ens comuniquem i tu també entre els qui som dins els engranatges sensibles de l,ESTAT.
De fet, totes les manifestacions artístiques compleixen a l,ensems que deixar-se disfrutar, amb un paper referencial d,espai on persones de rang polític mitjà i alt literalment hi viuen igual que en un edifici familiar.
Jo estic associat al blau cel, i quan poso canvis als meus dissenys, he d,omplir infinitat de formularis per obtenir els permisos.
Als artistes vallencs els tinc assegurat que poden pintar amb tots el matisos de la vivacitat.
qualsevol expressió de vida i emoció a l,exterior té una lectura factitiva en el lliure circular matèria i persones.
Ara mateix la pregunta que em faig es: COM VA ACONSEGUIR L,IMPERI ROMÀ ESBORRAR TOTA TRAÇA DE COLOR DE TOTES LES ESCULTURES I MURALS. la aporta es, com que és va fer, Roma tuvo y retuvo. Tendeixo a considerar Champollion un pervers.
continuar

Comentaris

Entrades populars