la idea política

Eiha persones que tracten a raó de null kaputt amb el material artístic com un llibre, un dvd, o una entrada per anar a veure l,Avar de Molière, simplement, això no va amb ells i elles, no importa si a l,escola els els haguessin fet llegir.
La urticaria que tenen contra el format cultural del producte artístic i universsl, m obliga, a mí i als meus més estrets acòlits, a dissenyar una! Intriga política de primer ordre dramatic, inserida en la realitatt, de manera que el veritable analfabet sense especificar res, rep aliment artístic sense que se n adoni.
la intriga política presta aquest servei al globall, i ja podeu comprenfre, etsiuts, quan algun contertuli, amb el seu sentit de l,abundància de la paraula, és queixa del teatre catala, jo tinc temptacions suïcides el priner: cal estar molt cremat per escriure una oda a les bambolines!
Jo mateix m,obligo a creure el meu producte, i els pormenors de l,escenografia els vigilo sense descans, aquesta és la meva aportació a l,estat de dret.
donat que la meva experiència personal gaudeix d,un espai privilegiat entre les intel.ligencies contrastades, molt sovint el meu lloc, no i enyorar les fonts de la meva inspiracio, arriba a raure s la desembocadura de l,energia mobilitzada.

  1. Recordo, d,ençà del dos mil deu i l,aparició de les tablets i la consolidació dels mitjans de fer tot ser humà està en curss, amistosa si pot ser, per recuperar identitariament i unitària la identitat que amb una ganyota la divina gloria swanson ens va congelar com una gorgona. Realment la foto tenia aquest poder, i ha calgut el coneixement present per contrarestar -lo.

I aviat parlarem de la nanomateria, M'HE CONVERTIT EN UN TEIXIT LLIIREPENSADOR PERÒ SINTRETIC? SÓC UN REPLICANT? AQUESTA ÉS LA PREGUNTA MÉS OPERATIVA MENT DIFÍCIL I GLOBAL!

.

Comentaris

Entrades populars