Capejar el temporal

avui dia tot científic admet que l,espai i el temps son, principalment, obra de la humanitat, una realitat principalment psíquica.
L,exposició a la radiació solar tambe conte una versio psiquica: escalar els nivells de coneixement mirant de preservar el fil narratiu del mateix coneixement, es l’intent dels Gegants, i tambe te rao de ser, l,Hilemorfisme que resol Aristòtil, sorgeix d,una inquietud humana registrada al Enuma Elish, el poema babilònic de la creacio, sobretot, coptistes i filòlegs, mireu d,entendre el problema que tinc quan us expresso que l,Arqueologia es una ciencia metodològicament molt perversa, i en angle d,unitat, cega de cobdícia.
Enuma Elish, el poema de la creacio babilonic, expressa, si no vaig errat, el primer, la rauxa incontrolable que es producte d,apilar la materia sense sentit de terme.
A l,energia no l,importa pràcticament gens la forma que la resol, mentre que a la humanitat li importa, i molt que en ella mateixa, la humanitat, l,energia segueixi cobrant forma.
Per assegurar la ignorancia, l,escola global, automaticament tria la minoria qualificada per distribuir l,oli indispensable per poder seguir acumulant materia sense problema.
Jo vull predicar l,angle salvador de la vertical quantica, senzillament, es aixo, davant d,una persona jove no competeixo en bellesa, i em figuro lleig, amb ajut de la concentració, davant una persona vella jo no comepteixo en sabiduria, i em figuro ignorant. Acabo decdir la clau de volta del veritable coneixement.
En breu analitzare el paràgraf anterior que indueix a un gran autoengany, l,estil fa semblar facil una actitud que es infinitament complexa, i els actius que hi ha relacionats son molts.
L,extrem mundial de perills sobre la humanitat, fou realment crític, calculo que ja no tant, els ritmes de les excogitacions exitoses, tambe els controlo i aviat podré publicar els fruits d,aquesta investigació.









Comentaris

Entrades populars