El Privilegi de la Identitat

En algun lloc de les Mil i Una Nits, edicio integra en catala, hi diu que si la gent es dediques a complir el deure no existiria el mal. Cal discrepar, donat que la persuasio al crim es l,ocasio comparativa, i la seva causa esta en les diferents maneres que tenim els homes d,abordar la nostra identitat, a l’hora d,alimentar-la i deixar que gaudeixi d,un lloc de poder en el nostre fer vida.
Normalment la joventut coneix molt be la identitat del professor quan es dedica a distreure la classe focalitzant les mirades al contingut de la tarima, pero no n,hi ha prou: quan el meu subaltern va titllar-me de pobre pallasso jo vaig competir amb l,Estat per la part adjectival, o sigui, vaig discutir el pobre i demanar riquesa, fet que vaig aconseguir.
Quant una persona fa surar el lotus de la seva identitat en termes exactes i purs, aleshores el coneixement que te, es tot el coneixement. Sap quins projectes prosperaràn i quins altres son torres de Babel. Com a pallasso se fer sàtires, inclus drames, pero de cap manera un poema ciclic, una epopeia, sense convocar els sulfurs de la riota sexual. Espero qie a Jordi Parramon i Blasco li vagui d,agafar el relleu i torxa, pero depen d,ell, i l,angúnia per haver promès i no complir encara em refot.





Comentaris

Entrades populars