Reconversió Energètica

 



Des del punt de vista de la VOLUNTAT, i llur unitat, el que s,esdevé és el mateix que s,ha d,esdevenir de tota manera, i solament els mortals hi podem fer una cosa: estacionar-nos en un viure amb mínims d,avatatges triats, i mirar sempre d,escrutar i comprendre allò que entenimentadament pertany al Superior, per exemple:



Arriba el facultatiu de la vacuna pel COVID-19: entenc de seguida que oposar resistència em resultarà contraproduent, inclús m,adono que l,ordre preferible pel sí, m,arriba directa 


SVMMA AB ARCE

A partir d,aquest punt ja estic en situació de dominar totes les queixes, dins la seguretat que sóc ARTIPART i no importa: dirigeixo els arguments dobles en el sentit, poc visible, però productiu, fructuós diríem, on un mal tracte em salva d,un pitjor, i la reflexió: tot està perfecte amb l,equilibri com el deixo, i com Déu em deixa que deixi, OSSIA: poc o molt viure la meva vida, la meva vida, enllà dels compliments obligats que no es discuteixen però encara: me,ls passo pel forro de la quarta galta.


Els meus dos germans putatius posant cara d,àngel em putegen sí o sí, saben que sempre m,entendreix una mirada comprensiva i afectuosa, però jo ja he decidit gastar la meva confiança en elements de VIDAMEVA!

Els tutors, els monitors, els psicòlegs per mala gent que puguin semblar ser, al gastar lo seu geni, són gent meva, de LA MEVA VIDA, VULL dir.


Poca gent, calculo, pot afirmar com jo que viu la seva llur pròpia vida. De manera que les toxicitats d,uns orbiten en benefici de tots.

Comentaris

Entrades populars