Favors Sexuals

 L,esport més natural del món obre totes les portes, i totes les cames també. Perquè els meus alumnes jutgessin la meva constant procrastinació al gustetsobrelpèl com una anormalitat d,un (pobre) pallasso d,altra banda ningú no tingué res a dir sobre els meus chances en llibertat.

De fet i calculant l,horòscop jo devia, per millora social i imperativa de fluidesa natural, retrassar-me el període d,un climateri en amunt a la recerca del meu capdebarret.



Jo fugia de treballar a la U.A.B. i estendre la meva acció laboral de forma interna i continuīsta amb lo MAI--ABANDONAT tercer nivell d,educació: els meus Ennis i teories visionàries tenien èxit garantit naturalment i ofcors si m,avenia a duplicar les forces obrint les meves possibliltats i braços a relacions a tots nivells amb els excel.lents mentors intel.lectuals.



El climateri d,espera davant els meus celebrats encara era vigent i ni se n,ha anat mai del tot, ni ho vull, com un possés a qui no importa curar, mentre sempre pugui tornar a malaltia original.




Comentaris

Entrades populars