Els Meus Quatre Epistemes

 Codis musicals:

Gran part de la meva sèrie WHISQUI GARRAFÓN a Kindle (no arriben a vint-i-un exemplars tot i que estan numerats en aquest lîmit, preveia fer-ne més) reprodueixen dialèctica directa de decisions al més alt nivell polític, i quadren en una comunicació qual meravellosament calça. Altres (Àlvaro, James, Manel) tenen i retenen el principi i el desenrotllen millor que pas jo, bo i que encara podria dictar-ne la patent.




Fulls de conducta: igual encara, com en l,anterior podria dictar-ne la patent: en un diàleg amb si mateix totes les possibilitats, descrites sota conceptes diferencials o associables, en règim d,igualtat, que ajuden a resoldre la quotidianitat salvatge del ser social.

Exterior/interior personal = abstracte

Parlo com el pare en el meu aniversari ::: exterior personal i abstracte 

Regalo un llibre pel meu aniversari ::: exterior no personal no abstracte 

Etcetera


Projecte d,aula: fixar l,adverbi com una pregunta infinita, des del mateix llatí, potser encara la podria patentar, està breument descrita al meu kindle PROFESSOR BIELSA.




Càmera: em veig com dels pocs o únic a saber mirar la càmera en les meves conferències feisbuqueres (del passat,) ossia: un punt narcisista

Comentaris

Entrades populars