Castració Química, i doctrina del celibat

 La psiquiatria està tota resolta si contén la manifestació lliure d,energia del pacient que esdevé categòricament mental.

Obligat Pau doncs al celibat, què li resta, sinó clamar el mateix llur psiquiatre, perquè li faciliti, si no moral completa, sí que receptes del celibat al qual obliga: altrament, estic parlant d,esquizofrènia de doble motiu o direcció, de la qual retorna a l,origen, l,origen el qual, és una etiqueta, un invent mèdic.


Avuidia existeix l,asfixia tecnològica, el complert desig de l,estat català d,ultracatolitzar l,excomunió, per pura perversitat de dolor al proïsme.
Encara no m,han perdonat l,acte d,insurrecció que ja porta més de deu anys executat, i doncs no han fet el complex de les dues feines, i jo ric.
Quan represento la víctima atrapada, l,estat català mira en una altra banda d,on no són els meus amics,—en part o majoria, diria jo, i les meves virtuts literàries mantenen el comú amb la mà al cossi fresc.


Quan una relació funciona tothom ne vol sucar, perquè les parelles avingudes són proclius a un règim de vida saludable més i molt més enllà que els variables i untats dictàmens dels experts, vestits que trameten generacionalment.



Comentaris

  1. Ei, I aquest qui és ?
    No havia dut mai barbeta el Jems !
    M'agrada molt com artista, el Blunt. La veu i cançons..
    Una tarda agradable,
    Fins ara 💔😊😚😚🏝️🏝️🏝️🏝️🏝️🏝️🌆🌃🌌🌌💕

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digues l,orangutanada que et vingui de gust, i no em parteixo en set mil milions pero arribaré a dir algo, no pateixis!

Entrades populars