Casuístiques meves, de quan Salut m,acompanyava

 



Al prendre esment, mica en mica despertant l,esperit, que els meus episodis, incloses minúcies sense importància de vida han estat (naturalment segueixen, i que duri, amb els meus!:) qualssevol menys casuals, un per un venen a la retina i perforen la massa cerebral tot d,abusos i desaguistas variupintus que em torren la mollera i em fan el mateix doble recorregut agònic, primer de l,autocomplaença del Narcís Reeixit, amb sa subsegüent i gotjosa maledicció dels meus espies i torturadors a l,espontània força i resposta meva, després autohumiliat per atresorar pensaments i desitjos, que sortiran quasi del tot segur de la meva matèria gris i pels quals seré acusat, o podrà ser, si o si, d,haver-los emès en ferm: jo soc poeta, i joguina de la psiquiatria moderna, ATOTAHONRA.

Encara en deuen dir S5 i S55 de les línies de Sarrià directes i semidirectes a l,Autònoma. Un dia, i ja fot temps, em vaig trobar sol al vagó, i a ple coneixement que no consciència, i a plena força d,acte voluntari vaig fumar una cigarreta, sabeu ja, amics, el meu LUCKYTWWWN. Va sortir de l,amagatall de l,altre extrem del vagó on era jo, del cap una dona que em va escridassar.

Avui m,he preguntat: QUINA PLUSVÀLUA LI VAIG ESTAFAR EN AQUELLA HARPIA FILLA DE PUTA?

Els qui i les qui coneixeu les meves memòries, voteu: jo de moment em decanto per la demostració de la teoria J.GOMIS, teorema que resa: tot aquell qui llegeix en guiri o en clàssic al metro denota bogeria.

Al meu favor compto que quasi puc establir que les gravacions al vagó dels trens de Sarrià entre estacions van començar a llançar-se després d,aquest insignificant i culixi episodi de vida. Encara sonen ars?

El meu trumfo mnemotecnic radica en haver desvirtuat la plusvàlua a l,espia que perseguia li obris un índex permissiu davant l,Estat, com un dia que acceptava d,ésser interpel.lat en Pau, en femenina, la Pau, i el registre de família acte seguit va admetre un bateig de fembra idèntic al monossil.lab que m,etiqueta.

Altres ocasions m,han donat els espies per desvirtuar la seva conquesta, demà mirarem de mirar-ne una de nova, la foto d,estranquis al professor dorment. Fins aviat,

PAAU



Comentaris

Entrades populars