CONGELAR ELS ESTATUS


 La primera experiència en totes les meves relacions, senzillament la congelo, amb adnuencia de l,altre, perquè es la millor manera d,aprofitar l,Ars Longa. Tots els meus mestres m,han obligat sempre a partir propietats i interessos concrets, i evitar si no n,hi ha, completament la comunicació: aquesta aital es la meva virtut.

Diria que l,altre no està obligat mai a seguir la meva norma, i que, si decideix gratificar-se veient-me inclús en persona sense, res a fer, pot fer-ho.

Poca o molta salut que en endavant em quedi, jo visc en un poema, i no goso ni pretenc pas mes: el tort que no progressa, i el dret que tampoc, senzillament, no deriva, i la meva pura sang reneix en servei real, inspirador i poètic, a la comunitat, inclús en diatribes polítiques.

Repeteixo: que en Pau Bielsa existeixi es un dolor inacabable per al mateix Pau Bielsa. Que res no derivi m,ho respecten, però les negrures que em divorcien als socis i amics son inassequibles al conhort. Ells també hi tenen, diria, algo a fer.

D,entrada us ensenyo: feu el que feu que feu no pot no ser mal fet. Passats dos minuts, de transició paranoide severa, naturalment m,aclimato.

Precisament el monitor m,obliga a registrar en un caire referencial les transicions psíquiques en el canvi imaginari, de recorregut espacialment modest i controlat, o sigui, les ocasions de l,accident en el lliure albir.

Decideix, i fins aviat, estimat! Teu,

Pau, l,eskss.


Comentaris

Entrades populars