L'angle de la Vergonya

Suplico pel perdó, i per un jubileu distret, si pot ser, amb algunes sals fetes amb art.
Persona QUE HAGIS POGUT ENUTJAR-TE GREUMENT CONTRA MI, PREN un minut per repassar el meu dia a dia:
no sóc capaç de posar cap cara davant res ni esmentar paraula, si no fos un breu circuit del poble on em moc per obligació autoritzada.
Has encetat mai un paquet de cigarretes. inclús ja encetades, i venir-te a la ment les narracions dels espionatges del segle passat? NO t'ho desitjo ni de broma.
L'ANTERIOR ES UNA DE ENTRE MIL IGUALES.
El caire vertical és el meu caire, des del dia que sense prendr'n cabal la meva audiència discreta creixia I REALMENT EL MÓN EM LLEGIA com ara, com sempre, i el pànic escènic, inclassificable, s'estava apoderant de totes les hores lluminoses del meu miserable,  turment, ve a ser una paraula d'estil acceptable.
Cada cop que se nto por, sacrifico algun dels meus dons i el faig a l'abast dels qui éreu, hi sou i sereu sempre entranyab,ement rmeus, bona fe us en dóna que els anomenats no els descuido en la malaurada i vomitiva lletra.
COnsidero que si omplo de les imatges adultes els meus treballs ras i curt cal que se'n extregui la noció que no estan exempts de culpa, meva, clar, inclús els contes simbòlics que no tenen sals obligo els meus editors a marcar-los com a lectura d'adults.
El meu mó interior descuida sovint la honestedat per la qual no m'explico mai.
Perdoenume tots i sisplau, considereu-vos el principal en una riquesa pensada amb retocs i cassetons silenciosos i quasi sepulcrals, l'unic entreteniment ja que deso des que de llevar-me a  mirar de dormir (lormetazepam, diazepam, tranquimacin......,.si us hi ficseu bé, nomes cal canviar noms i llocs, poc i tot, i esdevenen propietat indivisa quan jo ja no faci escarafalls, del qui volgueu acordar que se n'aprofiti de cara a un mirall histpric que de veritat detesto, si hagués sabut.,.
Salva'm la vida a cada minut, simplement beu el xampany perque visc, ho recomano EL RESULTAT ÉS TEU, I MILLOR.,.
arA EN REAXARE MIRANT alguna cosa que fan de nou tudons i tudones a la paret.
PERDÓPERDÓPERDÓPERDÓPERDÓPERDÓPERDÓPERDÓPERDÓPERDÓPERDÓPERDÓPERDÓPERDÓPERDÓPERDÓV






M'AGRADA LA VIDA-.-

Comentaris

Entrades populars