Suca, suca bernat

Estimat,
D,una freda recerca al bing ahir trec que la Montserrat Ros Ribas ja pertany al passat, des del sis de febrer. A Valls també van caient les que foren amistats i deixebles intel.lectuals, alhors, també cal dir-ho que delators franquistes, de l,avi Mialet, i no em queden llàgrimes ni transtorns agorafobiques per experimentar de nou. quan m,emociono, saludo la Musa i espero que passi el temporal, ni tan sols em fixo en el petit miracle que assenyala el meu estat sensible. Sóc educat i ja no experimento els extrems de la conducta humana, realment atroç, dels temps que corren.
He resolt mitjançant tres o quatre viatges psicotics que no em preocupava pel retorn, el lloc de la màquina que ens governa ja tots: et faries creus delfins a quin punt ho pot tot, per a tothom.
Investigo la massa volum i matèria en el relatiu quàntica expressat per Aristòtil com a hilemorfisme. I finalment descobreixo reajustament de LA història mundial. M,adono cruament que virgili pogué haver existit poc abans de Goethe.
Estic treballant exactament en aixo, i ara li he decidit donar un guaret indefinit, flexiblement, d,un maximcque calculo de 20 ANYS i un mínim de tres o dos, tambf, anys.
Amb un goig Eucarístic de valor incalculable m,autoexamino sovint de qualsevol matèria de LA carrera, especialment i afectuosa fonètica llatina. Ho refaig sense pruija.el
Sóc un MÍSTIC de categoria, i l,afecte cavalleresc que desenvolupo amb el poeta de Stonehenge, dona valor coratge i sentit àdhuc mític a la nosta existència, actal punt que ell i jo estem sempre gastant el dineral de la lliga de Delos en la nostra particular acròpolis gai.
Actualment prenc un medicament mental del qual no dubto que ves genomic, àdhuc la psiquiatre ho nega. Jo, en aquest medicament hi reconec substància tòxica directament adquirida d,algun dels adolescents que vaig instruir. em van ajudar a comprendre aquest detall.
la veu greu, estantissa que et sento de la trucada m invita a creure paradoxalment que tot va be.
M,ha costat déus i ajut ajudar la meva octogenària mare a eludir l,embat de la miserable tacada avantatjosa que al jovent els dóna la pandemoniaca viquipedis.
És fàcil entendre que LA gent mor d,aixo.
el cas es, que sento el vivaç imperatiu i certament agullona elcpensa!en redissenyar els Guarniments en paràmetres catalans punyeta convoquin subdirector més atropellat que té la meva haver recuperacions la molt petejers.
ARATOS PHAENOMENA ES ALS MEUS ULLS LO QUE ARA ES LA GUIA SPARTACUS, UN TESTIMONI DE LA CULTURA GAI.
SENTO UN IMPERATIU DE PRESSA. CALCULO QUE QVPARTIR DUNS TRADUCCIÓ POETICS ES POT RESTAURAR EL RAIG DECCASTSLIS O BECCATQSTERITZSARVL,ESPERIT SANT I PODERCFUGIR DELCSEUCINFLIXCNEFSDT.
En principi només pendocrespectsr aquest poema com acexcepcio las guarets, i a risccdecfeliri.
Estigu

es bo, salut a la familis,
PauEstimat Jordi:
Cada punyeter dia de la meva vida esmerço esforços incansables a procurar un bon estar per a tu sabent fins on els condemnats han donat crèdit a la mevaautoritat sobre la teva, i a la de la mare sobre la de tots nosaltres.
el cosí Roger tinc gravat en el meu malson diari quan em va somriure dient l,esperança és una vibora, pau, ho vas dir tu!
Vaig somiar que li regentava la tapa delsvsessus al Roger Roset i ho veia un peix en uns peixera i un bebe, i tots dos badsllaven de sorpresa.
Un historiador de nom Jordi vidal que tinc lligat curt, va escriure la història de catalunya començant per l,any 37 i acabant el catorze.
Tot el món seu sobre la bretxa i no es del tot dolent. quan desespero i no puc més em concentro quan anàvem a nedar de adolescents tu i jo i ens triavem cadascú la polla que li agradava mes al vestidor.
QUE AVIAT QUE VA APARÈIXER, si recorded, un partidari de la meva carscdecpoker MÉS que els teus rijxols.
Pots agafar els psiquiatres rojas marcos com deliren a través dels nostres camins prefsbricstd.
em concentro, tambe, en eçcteu concert a tspioled i les reveladores paraules que vas dedicar a la mare.

He sofertcsetge sexusl. Cada dos per tres sincronitzo atònits a distància de gent que mor, vaig arribar a confessar la Rita Barberà i el va dir que el primer que s,informava deldscseus col.pegues era la mida del penis, això li donava poder. Tinc la terra plena dels secrets més criminals anodines i quotidianament rutinaris del poble.
EEC, TEU
PAU visca l,Estúpid morin les 2quadrigules acolorides!

El 3 de marzo de 2018, a las 15:08, 
Sent from my iPhone

Comentaris

Entrades populars