EL CATALÀ??COSA DE TOTS!!!

I.M. Carme Junyent,’55–‘24




La revolta del somriures és cosa de tots mentre Tevetrès i Lanostra abusa de missatge polític dia sí dia també, totes hores, bo i demanant  pas per intempestius com puguem resultar: això l,amoc poderós transoceànic ens ho tolera, però bo i sugerrint-nos el que deia suara : LA PANCATALANITAT ÉS OBRA I RECURS, projecte a la SUMMA de la PANHISPANITAT.

CATALÀ entre espanyols, i espanyol entre catalans (Larrouxista, me deien, mentre la mestra valldoreixenca de Física i Química m,invitava a abandonar la classe o suspenia per poc els meus companys estimats, els qui sense jo saber, i fet un lleig a Begońa de Música omplien de pintades oes parets del passadís subterrani de l,estació supraesmentada.

El cas és que m,havia embenat el cor d,una tendinitis, el dret, i Compintxón em preguntà a com, naturalment tement mals tractes, i jo deia dormint: QUINA SORTIDA! I Naturalment la mestra de música ho refredà amb un QUINA NÒVIA MÉS FOGOSA QUE TENS! I jo la premiava amb una cara desencaixada, igüal que al Marcmanyu quan em feia la facècia de masturbar-me amb la dreta per surdu, que resa que hi facis si vols sentir companyia en el manubrio, i amb el meu get vaig assolir atenció i respecte de Sergi, i una ensulsiada als vestidors en un tercer grau cruel, però catòlic

—TU, PAU, ET MASTURBES?

Jo, en Pau, practico sempre que puc i cal, l,antiforma. I m.he lligat poeta sí poeta també que des del meu primer recull antològic em consideren un vademècum i un QUARTER GENERAL amb el qual vesteixen i poden passetjar per l,univers.

A luke nàvem:

naturalment l'antena 3 i l'estatal afegeixen la receptes de l'ou ferrat quàntic perquè les matrones i patriarques catalans deixin una mica de consciència política de ζών πολιτικόν per contemplar l,autoabastiment als bioritmes necessaris o sigui: la revolta del somriures és cosa de tots global panhispànica, dic, obra de tots.

quan informo d'un detall un pèl esgarrat naturalment ho diposito en un lloc adequat i tot està bé simplement recordar això: panhispània  té en la mà tot el resultat del que pugui esdevenir de bo si arriba.

 

Avui dia no es parla de Cantallops si només aviat del desfibrilador universal que tenim en possessió totes les catalunya alhora o sigui aixequem la llebre de qualsevol malestar i el món roda en torn de la nostra cofoia autocomplaença.

 

 

La qüestió de la llengua fins deixem una mica de fer els per a p******* (VOLIA PERAPUNYETES, autocompletart) i els atacs històrics, els deixem a altres com sempre he deixat jo i no ens importa afegir amb sucre quan et demanen si el cafè que vols és sol llavors podrem començar a entendre que la llengua catalana com a panglobal i panhispànica està dotada per la seva llur qualitat de pura integració diversificadora (tinguem present ALCOVER MOLL si us plau amb miríada de paraules procedents de tot arreu de les latituds mundials que són catalanes i catalanes i més que catalanes: som terra dels comunicats (= posa-hi espies, va!)/BAH!) la pregunta que s'esdevé quina és la funció dic sí funció o sigui conducta

estructura

forma

factor

funció i

factitivitat que té la llengua catalana? doncs és evident: la llengua catalana ha estat destinada a sostenir totes les altres llengües dins el llenguatge de codis abstractes de la comunicació virtual i de la programació cibernètica serveix això per entendre diríem que el català no es pot usar a tortidret? sí jo veig així: cosa que no treu que en l,apnea parabòlica del qui agüanta el castell sota l,aigua de la piscina de tant en tant fotem una estrebada si ens estem ofegant.

CONTINUARÀ.

 

 







 

Comentaris

Entrades populars