Carta oberta a Montserrat Cendra

 

Tot b?

Em solia generar un aire d,espant i intolerància la teva pesquissa, quasi obsessiva en el delicte de Setge Sexual entre els nens i nenes.

Em va costar hores de meditació transcendental, ara que certament puc, conàixer (ISSÍ: per jutjar,) ara que FB És en mans de tots, les intencions i les finalitats probables: com a pedagoga d,aula havies de vigilar que els nouvinguts entressin amb bon peu, perquè sí: eihà xenofòbia.

La nostra joventut, la tevimeva, va créixer ignorant paisatgísticament els accents i pluricolors de l,estrangeria.

Només hi ha un ingredient per integrar amb èxit i rapidesa un nouvingut, i a poder ser, sense prendre mal tercers, des de la quequesa hasta la higiene súbitament perduda, mentre que menys afortunats mortals la practiquen en el delicte, en un ampli ventall, també, doncs cal admetre-la. 

Dins o fora del sistema: LOMATIX.

Tu em vas fer un personatge DE CÒMIC que celebro. Només afegir, que bo i tenir una idea en una minsa rajolí d,oli favorable, vaig ser aconsellat pels nostres de manera suficient (: sí, un suggerimenr fou prou,) que no et tingués en pejorativa judici, antes provés de fer-te,n participar a lo melioratiu.


La cura del dolor és sempre un atropello que cap vetllar perquè no passi de comunicatiu si pot ser racional, agressivitat simbòlica, i no exagero o sí que poc, que m,anaven a cremar viu rere alguns cops del meu geni per emails molt més antics que els que et van arribar recentment i relativa. Tot,

PEM.,.

Comentaris

Entrades populars