La Troballa Raimon

Raimon De Xàtiva en tres quarts es un poeta excels i exigent, per la quarta part restant sempre es a temps de fer caliu de la seva guitarra per Sant Joan.

[Regalo cromos: substituïu, poeta inclòs, la passada preposició DE per AMB, doncs jo soc el Llatinista que subversiona la gramàtica nostra]

Raimon se m,antulla l,únic que s,aposta convincent a discrepar del poeta de Sarrià, en els temps, vull dir: del poeta de Sarrià, d,on el gai cant de Pere Quart

Menjarem potser userda?


Riba resa:

QuE ha de ser pels orígens!

Raimon respon, en un gest que resol del tot la prEdica del mestre de Vallcarca:

Qui perd els orígens, perd identitat

NOTA <la identitat> edd

L,exclamació (!) a Riba em sembla que es meva, i, potser de Medina: Arthur Terry, segur que, no, però em podria equivocar, Oh Vastagu, un favor com aquest me,l pots fer mentre no vinguis a veuram!

Raimon es, anacrònicament o com reservi l,escola aquesta memòria meva de glossa, si no dels primers, el primer i l,únic que aplica rebé la màxima ribiana:

RECORDEU SEMPRE QUE ELS MEUS POEMES, EN LA SEVA COMPLETA REALITAT SON SONORS!

La sensibilitat del vat de Xàtiva intel.lectualment parlant, es una entre un bilió.

Enhorabona mestre!





Comentaris

Entrades populars